Handlevognen er tom!
Velkommen! du kan logge inn eller opprette en konto.

Leveringsinformasjon

Alle kjøp over Nok 800.- sendes fraktfritt.

Vi bruker Klarna Check out som betalingsløsning og du som kunde kan velge mellom betaling nå eller fakura i posten. Du trenger ikke å opprette bruker for å handle hos oss men hvis du vil ha nyhetsbrev og lignende så anbefaler vi på det sterkeste å bruke 2 minutter på registreringen.

Du har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet ekslusiv frakt innen 14 dager dersom du velger å heve kjøpet. Regelen gjelder fra den dagen vi mottar henvendelsen fra deg.

Vi har opprettet en tilbudskategori for varer som er på vei ut av vårt vareutvalg, alle priser i denne kategorien gjelder så langt lageret rekker.

Levering av produktene skjer på den måte, på det sted og innenfor tidsfristen angitt i ordrebekreftelsen. SengeGleder har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse.

Alle pakker som blir sendt fra oss er merket med et sporingsnummer slik at du kan finne ut hvor pakken befinner seg i Postens systemer. Pakkens sporingsnummer finner du på leveringsbekreftelsen og dukker opp på din side dersom du handlet med innlogget profil. Gå inn på www.posten.no, skriv inn sporingsnummeret på pakken og følg med på hvor ordren din befinner seg.
 

Forsinkelse i leveringstid

Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.

Reklamasjon

Etter at du har mottatt produktene bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten eller om produktene ellers har feil eller mangler.

Ved eventuelle mangler, ta straks kontakt med kundeservice som vil hjelpe deg med å rette opp feilen.

Hvis produktet er skadet under transport må du ta vare på emballasjen og produktene, og levere dette på Posten. Der vil du få et skadeskjema som må fylles ut, og varene må sendes tilbake til oss sammen med skjema. Vi kan ikke sende ut ny vare før dette er gjort, da dette er transportskade, og ingen reklamasjonssak.

Dersom produktene har mangler kan du etter omstendighetene kreve retting, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Mangelen må være vesentlig før heving kan foretas.

Mangelen må foreligge når du får produktene i din besittelse. Mangler du oppdager innen seks måneder etter at du fikk produktene, skal imidlertid normalt regnes som en mangel som har oppstått før du fikk produktene.

Melding om mangler ved produktene overbringes oss, av bevishensyn, skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen og senest innen 2 uker. For mer informasjon kan du kontakte oss på telefon 40053232 eller post@sengegleder.no.

Sengegleder vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner. Vi vil også skriftlig bekrefte mottak av varer som sendes tilbake til oss for inspeksjon eller feilretting.

Retten til å reklamere gjelder i to år etter fakturadato, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig mer enn to år. Retten til reklamasjon kommer i tillegg til angreretten etter punkt 12.

Vi gjør oppmerksom på at reklamasjoner ikke gjelder ved feilbruk eller mislighold av produktet fra kundens side.

Angrerett

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten kan bortfalle i visse tilfeller, disse er spesifisert i siste avsnitt.

Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette. Dersom du ikke har mottatt angrerettskjema enten i ordrebekreftelsen eller ved levering av produktene, utvides denne fristen til tre måneder.

For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i tilnærmet samme mengde og stand som du mottok den.

Alle varer kan byttes så fremt originalpakningen ikke er brutt. Dette må skje innen 14. dager etter varens ankomst. Ved en eventuell retur er det viktig at du forklarer hva som er feil. Du kan da velge mellom å få varen på nytt eller pengene tilbake.

Ta kontakt før du sender varene i retur: admin@Sengegleder.no

 

 

Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg. Vi har risikoen for transporten tilbake til oss, forutsatt at produktene som returneres er forsvarlig emballert.

Vi er forpliktet til å betale tilbake til deg det du har betalt inkludert porto for forsendelsen til deg, ekspedisjonsgebyr, etc. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 dager etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.

Produktet sendes tilbake til oss inkludert originalt emballasje, manualer, kabler mv., sammen med angrerettskjema. Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angrerettskjemaet.

Angreretten gjelder ikke for intim- og hygieneprodukter dersom du har tatt i bruk produktet som ditt eget. Ved kjøp av dildo, vibrator eller lignende anbefaler vi at du tester produktet på en hygienisk måte før du tar det i bruk, dette for å gi et inntrykk av vibrasjonsstyrke, materialkvalitet m.m.

Garanti

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år etter fakturadato, eller fem år dersom varen er ment å vare vesentlig mer enn to år.

Alle eventuelle garantier gitt av produsenter eller leverandører gjelder i Norge.

Personopplysninger

Alle personopplysninger som lagres hos oss i forbindelse med din bestilling blir holdt fortrolig fra vår side. De blir ikke videresolgt til tredjepart, eller brukt i noen som helst form for markedsføring i ettertid.

De ansatte i Sengegleder har taushetsplikt, også etter arbeidsforholdets slutt.

Vi videreselger ikke returnerte produkter, du kan derfor være helt trygg på at produktet du mottar ikke har vært testet/brukt.

Back to Top